vineri, 24 septembrie 2010

Prince Charming

Erai in visele mele de fiecare data.Dar niciodata nu ma lasai sa iti vad chipul.Plecai intotdeauna inainte ca visele sa devina realitate si te ascundeai prin gandurile mele cele mai confuze.De fiecare data cand adormeam, te intalneam, dar dispareai odata cu soarele care isi trimitea in fiecare dimineata razele puternice sa imi bata in fereastra.Nu te-am mai visat de mult timp.Poate ca basmele ma rapisera prea mult in lumea lor…iar acum noul Fat-Frumos contemporan s-a transformat mai degraba intr-un Don Juan mult prea evoluat.Sau poate ca tu ai disparut in momentul in care eu am incetat sa cred in basme, in povesti?Sa fie oare neincrederea mea cea care te-a distrus?Existenta ta e un mit si acum soarele nici macar nu mai ma deranjeaza cu razele sale indraznete.Parca nu mai e la fel de puternic de cand tu ai plecat sa ratacesti in alte vise.
Acum ascult sunetul ploii cum se izbeste violent de asfaltul rece.Asculta si intelege.Pentru ca daca fiecare strop ar fi un gand ratacit, asta nu ar insemna ca el se destrama, se pierde?Nu e pacat?Asculta cu atentie…

10 comentarii:

  1. Si eu aveam pe cineva in visele mele..... dar... a plecat...cum ziceai tu...spre visele altora...

    RăspundețiȘtergere
  2. eu ma refeream mai mult la copilarie...si la faptul ca acum am crescut si visele s-au schimbat.

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa visezi e frumos,dar trebuie sa facem diferenta intre vise si realitate .Sa stim sa le adaptam si sa le punem intr-un echilibru.Scri frumos.

    RăspundețiȘtergere
  4. cand esti copil, totul e mai usor.visam...dar nu cu ochii deschisi, ci de fiecare data cand inchideam ochii

    RăspundețiȘtergere
  5. oare nu fiecare dintre noi isi formeaza inca din copilarie o imagine a iubirii sale pe care o va astepta apoi toata viata? oare nu e atat de mare fericirea atunci cand o gaseste? deci, merita sa astepti, merita sa fii mereu in love with love!

    RăspundețiȘtergere
  6. si ce faci atunci cand nu mai poti visa?nu mai poti astepta?nu oare realitatea e cea care ne fura fiecare farama de optimism si ne face tot mai negativisti?daca nu ni se intampla chestii pozitive, nu vom mai stii cum sa le primim si vom risca sa le pierdem foarte repede.tot ce ramane in final e o deceptie, mai mica sau mai mare.

    RăspundețiȘtergere
  7. e asa frumos sa visezi!
    si ceea ce-mi place cel mai mult este faptul ca putem visa nelimitat, la tot ce ne dorim noi...
    inclusiv la ceea ce ni se pare imposibil. :)

    ai scris extrem de frumos...

    RăspundețiȘtergere