sâmbătă, 18 decembrie 2010

Remembering Sunday

Si nu as fi putut sa nu remarc zambetul ala atat de corect accentuat, plin de vitalitate si de o energie aparte.Era fericit, orice ar fi insemnat asta.Si zambetul ala…era cel ce ma facea sa ma pierd in privirea lui atat de profunda.Nu era un joc, puteam sa jur.Era mai mult de atat, stiam, simteam.
Ce a fost dupa, nu mai conteaza…nimic nu mai conteaza.Pentru ca as da orice sa retraiesc acele momente.Si stiu ca si tu.Intotdeauna vom tanji dupa clipele perfecte…dar perfectiunea are valori diferite pentru fiecare dintre noi.Pentru mine era perfect schimbul ala de priviri…care valora mai mult decat 1000 de cuvinte.Si conteaza ce simt eu.Atat.Nu cei care ne judeca gresit sau cei care se uita la noi ca la niste ciudati.Conteaza sa stim sa traim clipa aia care ne face fericiti…sa ne bucuram de ea, sa ne hranim cu ea.Restu` e poveste…o poveste diferita pentru fiecare dintre noi.
Si mai e ceva…mie nu-mi plac sarbatorile!

8 comentarii:

  1. Este foarte aiurea sa ne prinda sarbatorile in timp de durere si descurajari. Cumva, nu le mai simtim nici veselia lor, nici fericirea pe care ar trebui sa o capatam si noi... si ajungem sa nu le mai placem, sa nu le mai dorim...

    P.S.:multumesc mult pentru cuvintele frumoase pe care mi le-ai spus >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Poate ca unii ar considera asta o nebunie...dar e rau atat de rau cand doare...Superbe cuvinte!

    RăspundețiȘtergere
  3. Au farmecul lor, dar recunosc..nu ma omor dupa ele, dupa agitatia asta de dinaintea lor si apatia de dupa.
    Bine te-am gasit !

    RăspundețiȘtergere
  4. fiecare dintre noi ,avem o poveste,fiecare poveste e unica in felul ei dar pana la urma toate povestile,impreuna, sunt una singura....povestea!
    ''instinct''

    RăspundețiȘtergere
  5. dc nu-ti plac sarbatorile?...eu le ador...:D

    RăspundețiȘtergere
  6. @ alex:
    nu ma regasesc...mi se par deprimante, pentru ca vad cum trec anii...cum trec prin timp...cum se duc toate amintirile frumoase.
    si cele mai tari chestii mi se intampla vara de obicei...dar si vara e prea cald...iarna e prea frig...
    deci ramane toamna.[:))]

    RăspundețiȘtergere