vineri, 5 noiembrie 2010

regasire


 Azi vreau sa cred ca nimic nu e intamplator, ca totul se intampla cu un motiv.Azi vreau sa urlu de fericire, sa ma imbat cu vorbe de dor, sa pasesc timida spre sufletul tau…care inca mai are deschisa o fereastra spre mine.Stiu, simt.Azi vreau sa ratacesc inca o data pe strazile gandului tau meschin, pentru ultima data sa iti simt parfumul dulceag, ametitor, enervant.Azi vreau sa te amagesc, sa imi desenezi soapte in privire si sa iti uiti numele.Sa uiti cine esti pentru o clipa…si cand te voi lamuri cine esti, plansul sa iti inunde durerea, sa iti spele sufletul murdar de regrete…sa iti arat calea si sa te alung.Sa iti gasesti drumul tau, iar eu pe al meu.Sa ne regasim mai increzatori peste ani si sa avem puterea sa ne zambim ca alta data.Aceleasi glume, aceleasi rautati, aceleasi!…stii tu, doar tu.Stiu ca zambesti.Printre randurile mele ai invatat de mult sa citesti, sa ma redescoperi de fiecare data, altfel.Ai fi surprins sa aflii cate din gandurile mele s-au metamorfozat in soapte…iar apoi in cuvinte…si cuvintele in fapte.Fiecare pe drumul lui, neclar si inca in ceata…nu voi uita nimic, dar voi arunca totul.Vechiul drum inca il mai zaresc.Era presarat de atatea vise…pe noul drum insa am gasit mult scrum…visele s-au transformat intre timp in scrum si…nestiind, nerecunoscandu-mi visele…am lasat vantul sa le sufle…si le-am pierdut!Nu a durat mult si s-a instalat ceata, neantul.Acum ratacesc.Azi ti-am desenat un zambet.Azi colectionez zambete.
Tu straine spune-mi, ce colectionezi azi?

6 comentarii:

  1. nu doar azi nimic nu e intamplator, nu doar azi totul se intmpla cu un motiv, ci in fiecare zi, in fiecare clipa! sa crezi in asta!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. am simtit si eu odata ce scrii tu aici...

    RăspundețiȘtergere
  3. azi?...azi colectionezi un bagaj de cunostinte noi :)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu as vrea sa bantui bloguri si sa adun din fiecare cate-o picatura de veselie :)

    RăspundețiȘtergere
  5. eu colectionez zambete...pliculete parfumate cu vanilie si pulovere de iarna :)...imi place ce-ai scris

    RăspundețiȘtergere