duminică, 25 aprilie 2010

era...

Durere, zambete, extaz, agonie, uitare, visare, dorinta, soapte.

Isi elibera sufletul prins puternic de trupul bolnav, isi injecta un zambet fortat si isi alunga toate gandurile.Privea peste umar dar tot ce vedea era un copil bolnav de ura, cu o privire indurerata si un zambet inghetat.Isi musca buza pana simti cum sangele sta sa curga, si merse mai departe.Isi inabusi toate lacrimile, toate iluziile.Se ferea de cutia Pandorei, dar stia ca darul perfid al acesteia, era generator de mari suferinte.Stia ca o urmarea mereu inefabilul.Se ferea de dezamagiri si tot ce intalnea in drumul ei era inrudit cu tradarea.

Era mai rau decat si-ar fi imaginat vreodata.

Era o durere insuportabila pe care nimic nu i-o putea lua, era un glas inocent ce o imbia doar la esec.

Era un suflet torturat care striga plin de dementa ca isi doreste libertatea.

Erau toate sentimentele ei calcate in picioare ce isi doreau razbunarea.

Era nodul ce ramase in urma gustului amar al sirului lung de depresii.

Era dorinta de a castiga razboiul cu propria-i fiinta.



6 comentarii:

  1. cata suferinta...trebuie sa fi fost un suflet chinuit:|

    RăspundețiȘtergere
  2. cred ca problemele pe care le ai sunt tot din cauza ta. poate nu stii de ce, poate nu le stii (doar le simti). poate nu cei din jur iti fac rau... poate, poate

    RăspundețiȘtergere
  3. cu totii trecem la un moment dat, in viata asta, prin perioade ale nepasarii celor din jur. Suferim, injuram..si trecem mai departe. Asta e firul lucrurilor. Sper sa treci si tu, cat mai repede peste. Va fi o usurare mult asteptata...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. pana sa se trezeasca la realitate, era gata...

    RăspundețiȘtergere
  5. Nepasare. Hm, am trecut prin asta. Si chiar mi'a placut. Mi'a deschis ochii asupra caracterului de tarfe ce il au unii. Si m'am lecuit.
    Acum imi pasa doar de cei carora le pasa.
    P.S. Imi place. ^_^
    P.S.2 ai grija de tine. Te'am pupat. ;;)

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place mult cum scri:X

    ffff frumos:->..atata talent intr-o sg pers!

    RăspundețiȘtergere