miercuri, 24 martie 2010

stop.de la capat

Dulce amarui.Nimeni nu e perfect.Suntem oameni, gandim si actionam diferit, desi in substrat avem aceeasi esenta.O esenta slaba, desi ne place sa credem ca suntem puternici..nu suntem.Suntem slabi atunci cand mintim, cand ne uitam stramb la cel ce poate mai mult decat noi, cand zambim fals in fata fericirii altora, cand privim ce ne inconjoara lipsiti de interes, si suntem slabi atunci cand alungam de langa noi persoanele care ne iubesc.

Vorbesti de parca mi-ai cunoaste gandurile, de parca ai stii ce gandesc.Sa iti spun ceva?Nu ma cunosti deloc…nu stii nimic despre mine!Nu ai fost aici cand am plans, cand am ras, cand m-am maturizat.Pur si simplu nu ai fost aici sa ma tii strans in brate.Si acum eu sunt cea care nu mai are nevoie de tine.Azi nu imi pasa.Nu vreau sa fiu perfecta, pentru ca sunt perfect imperfecta deja.O lume ipocrita care uita sa simta, o lume in care eu nu exist, o lume care nu ma vrea, o lume in care nu voi fi fericita.O lume in care am uitat sa aspir spre fericire.




4 comentarii: