duminică, 14 februarie 2010

J'ai besoin de toi...

Nu-ti cer sustinere, iubire sau o vorba buna.Nu-ti cer nici macar sa imi fii alaturi pentru ca ai plecat si tu impreuna cu ei si am ramas singura.Eu si o lume hilara, creata de o imaginatie scarbita de banal.M-am saturat sa fiu mereu judecata de oameni care nu stiu nimic despre mine, dar isi dau mereu cu parerea despre cum mi-ar fi mie mai bine.Tu nu stii cum mi-ar fii mai bine!Mi-ai demonstrat asta in clipa in care ai plecat, fara sa te uiti inapoi.Nu stiai ca faptele se platesc intotdeauna cu sentimente?M-ai acuzat pe nedrept ca arunc vorbele intepatoare mult prea usor, fara motiv.Dar te-ai gandit vreodata ca doar asa imi pot ascunde durerea ce o numesc depresie?M-am saturat sa pleci mereu!Unde esti cand am nevoie de tine?Te-ai ascuns si tu cu ei in intunericul necrutator si astepti cu un zambet acru urmatoarea lacrima. Zilnic, descopar ca viata imi e asemeni unui spectacol.Cand sunt pe scena vietii afisez un zambet mistuit demult de durere dar atunci cand cortina se lasa, raman eu cu sentimentele mele seci.Le numesc seci pentru ca sunt asemenea unui fruct fara must.Amare si uscate.Te-ai intrebat vreodata cat imi e de greu sa inteleg ca acum apartii acelui monstru ce te mistuie?M-ai inlocuit cu un monstru.Mi se pare absurd sa ai orgoliu cand vine vorba de prieteni.Mi se pare absurd sa iti alungi prietenii cand ti-e greu, cand ei ar trebui sa fie cei care te ajuta sa te ridici atunci cand cazi.Ai ales sa ma alungi, sa renunti la tot pentru a nu stiu cata oara.Ai senzatia ca voi fi mereu aici pentru tine?!Cand tu nu esti acum langa mine!Spune-mi cand te strig ma auzi?Ce simti cand imi vezi lacrimile cum curg?De ce taci?Timpul se scurge printre degete.Retine:El nu iarta pe nimeni!



11 comentarii:

  1. superb :) orgoliul... ai dreptate nu prea isi are rostul :-? din pacate multi il au ca "bun prieten"

    RăspundețiȘtergere
  2. Alungarea prietenilor este uneori un cauzata de dorinta de a te schimba , iar orgoliul este cel mai bun aliat ce ofera pretext . Niciodata nu dureaza mult si fiind mai multe un impuls psihic , se termina prin regrete ...

    RăspundețiȘtergere
  3. ms de comm:) intra la mine, fi si tu alaturi de ce promovez

    RăspundețiȘtergere
  4. Familia se face ca e un dat, iubirile vin si trec, dar prieteni, aia putini care conteaza cred ca sunt singurul sprijin adevarat si locul unde esti tu pana la capat, e masura ta; pana la urma prieteni sunt alesi si asumati!
    Mai trist decat sa pierzi o iubire, pentru mine e sa pierzi un prieten!

    RăspundețiȘtergere
  5. edu...mc de parere...chiar daca nu se prea leaga cu ce am scris eu acolo
    fiecare varsta are etapele ei, e usor sa iti dai cu parerea dupa ce treci deja prin ele:)
    iubire si familie?
    daca m-as gandi ca imi iubesc prietenii si ca sunt uneori ca o familie...poate doar asa ar avea legatura cu postul meu...

    RăspundețiȘtergere
  6. Foarte frumos ai pus pe 'hartie' ceea ce simti in privinta asta!

    RăspundețiȘtergere
  7. "M-am saturat sa fiu mereu judecata de oameni care nu stiu nimic despre mine, dar isi dau mereu cu parerea despre cum mi-ar fi mie mai bine." --- cata dreptate potzi sa ai in ceea ce'ai spus in fraza asta.si doamne,cat de bine te intzeleg...
    foarte trista postarea.si "dura" intr'un fel.dar imi place foarte mult cum te exprimi...as vrea sa pot spune si eu tot ce gandesc.sa scriu ceea ce ma macina.dar niciodata nu pot.nu'mi gasesc cuvintele cand vine vorba de trairile mele...mi'e prea greu...
    dar parca ma regasesc foarte mult in ale tale...

    RăspundețiȘtergere
  8. ms de comentarii. scrii frumos si asta imi place.
    promit ca maine o sa mai revin sa-ti comentez pe acilea..acum sunt un pic ocupata.
    o sa ma citesti maine:*

    RăspundețiȘtergere
  9. ,,Unde esti cand am nevoie de tine?''

    fai fatooo!!ma enervezi[-(AICI!!

    mereu pt u sh la bn sh la rau!!sa nu uiti NEVER!!>:D<>:D<

    :*:*:

    RăspundețiȘtergere