joi, 26 noiembrie 2009

old times


Plansul ei se prelinge prin receptor pana in sufletul lui obosit.El...ii intinde o mana fals prietenoasa..desi ar vrea sa ii reproseze...: E numai vina ta!Se simte vinovat..Oare cine a gresit?Oare cine sufera cu adevarat?Oare cine pe cine minte?

Ea..nu o sa ii mai ceara pe un ton rugator..o sa ii impuna..si nu o sa mai lase loc de discutii..chiar daca doare.O sa o urasca..o sa o evite..o sa ii dea dreptate..dar o s-o lase sa plece..asa face mereu cand ea nu mai poate rezista...asa e el..si daca pana acum nu s-a schimbat..nu se va mai schimba..renunta prea usor..tipic lui.

O va primi inapoi cu bratele deschise,daca ea va dori asta..si desi sufera nu va face nimic sa o aduca inapoi.O va lasa pe ea sa decida asta!..Simplu..stii de ce?Pentru ca asa e el.

Mici pedepse,putine ironii,lipsa cuvintelor,indiferenta..toate astea ii vor aminti ca a gresit si ca si-a pierdut dreptul de a mai lua si cere hotarari importante.

Nu va fi vina ei..ci a lui.Ea stie foarte bine ca el nu se schimba pentru oameni ci le cere sa il accepte asa cum e.Din partea ei totul e simplu.A gresit si nu are voie sa ierte,amana pedeapsa..asteapta ca el sa isi inteleaga greseala..il asteapta sa isi revina..are rabdare..mereu a avut.Dar stie ca daca nu ar fi luat masuri acum,totul ar fi devenit un esec ce i-ar fi facut pe amandoi sa sufere.Chiar daca i-a zdruncinat bine de tot increderea in sine...si chiar daca sufera..va deveni mai puternica...Sa fim seriosi..in cine sa mai creada?

E prea copil...

"- Si dupa ce a lasat-o sa plece, ei ce i-a mai ramas de facut?

- Nimic. A inceput doar sa moara cate putin."

Ea a incercat sa il schimbe,insa in zadar.S-a schimbat pentru el..si el..in loc sa aprecieze asta...a lasat-o sa plece de fiecare data cand ea se plictisea de certurile ce devenisera parca o rutina.

El nu stia ca atunci cand iubesti nu renunti!Mai ales cand stii ca sentimentu` e reciproc.

Ea..s-a saturat sa faca "totul"..avea nevoie de o dovada ca si el simte la fel..si un astfel de moment era cel mai indicat.A pierdut inca din momentu` cand a sperat ca va fi mai bine.

Acum..nici macar nu mai stie ce simte,nu mai are lacrimi nu mai are forta.A trecut ceva timp de atunci,s-a saturat sa astepte..si in fond..stie ca el nu va face nimic sa o aduca inapoi.Si stii de ce?Simplu..pentru ca asa e el!

Indiferenta lui ii provoaca alergie..si tot ce au trait impreuna ii lasa un gust dulce amarui.Tot ce stie ea acum e ca isi vrea zambetul inapoi...stii ?Tu erai motivu` pentru care ea zambea.

Au ramas amintiri ce dor..au ramas in urma copiii aia doi ce se iubeau..a ramas in urma el..a ramas in urma ea.Rosu si verde, albastru si galben,toate celelalte culori si nuante ii sunt straine de la o vreme. Vede totul doar in alb si negru, lumea toata e cuprinsa intre aceste doua granite.Nonculori, cuvinte goale, sentimente ce ii mai provoaca doar durere. Dar el..va ocupa mereu un loc special in inima ei.Insa azi..

Azi..se duce la dracu` si n-are chef sa traga pe nimeni dupa ea!

~~pentru EL~~

7 comentarii:

  1. I was lost in paradise
    Wish I'd never opened my eyes8->

    place mult:X:X

    si pt a nu scrica simetria -> -> ->

    sisu' meu IMAGINATIV:)):))

    RăspundețiȘtergere
  2. bubule.....cred k ai scris povestea mea...defapt povestile noastre de iubire se aseamana...destul...e povestea mea si a lui...a ceea ce a insemnat candva noi,si da...chiar dk mi`e atat de greu sa recunosc uneori..a ramas acolo cv pt el,mereu va eexista acel cv...si stiu k de fiecare dta knd ne vom intalni,privirile noastre nu vor degaja ura sau dispret ci tot iubire...esenta unei iubiri pierdute din prea multa comoditate,din prea multa libertate,din prea nemarginit orgoliu...nush...tot ce conteaza e k fara foc nu iese fum,si la noi focul asta"Despartitor" l`a aprins altcnv,cnv ce nu ar fi trebuit bagat in seama atat de mult...dar am my spus...ce mai conteaza?am atatea intrebari fara raspuns,avem atatea lacrimi de sters si poate k si momente de uitat...k oameni de uitat...e prea greu...acum,pt mn!dar am inv k fiecare iubire e unik,fiecare sentiment e aparte si fiecare om e altfel...si dk el va renunta vreodata sa fie k atunci,k acum...eu voi fi dispusa sa fac "amnezie",sa iert tot raul si uratul(k de uitat nu se poate vreodata...doar asa d trecut cu vederea)si sa reluam povestea,s`o scriem pana la final...iar knd va fi finalul final...sa fie!....P.S. acum cred k e finalul...cred...nu am convingerea!...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place foarte mult.
    atatea sentimente...
    ce seamana asta cu ce am simtit eu...

    RăspundețiȘtergere
  4. imi place mult ceea ce e scris intre ghilimele.
    in legatura cu un lucru pe care l'ai repetat de cateva ori in postarea asta : schimbarea...eu cred ca atunci cand iubesti pe cineva,il acceptzi asa cum e.de exemplu,eu nu accept asa ceva.nu ma schimb pentru nimeni.ori ma placi pentru ceea ce sunt,ori ma lasi naibii'n pace.eu nu dansez dupa cum canta altzii.totzi avem calitatzi si defecte.iar datoria celui de langa noi este sa ni le accepte pe toate.daca este in stare.daca nu,inseamna ca ai gresit persoana.si te'ai inselat in privintza lui/ei.eu cred ca nimeni nu merita sa te schimbi pentru el/ea.si cea mai mare dovada de iubire este acceptarea.daca te accepta asa cum esti,fara reprosuri sau comentarii,inseamna ca acea persoana merita aproape totul.[spun "aproape" pentru ca nu exista nicio persoana care sa merite totul.]
    si da.intr'adevar.atunci cand iubesti,nu renuntzi.eu nu as putea renuntza niciodata la persoana iubita.nu as avea cum.e absurd.
    oricat de "asa e el!" ar fi,daca ar iubi'o cu adevarat,are lasa la o parte acel comportament.crede'ma.
    stiu cum e ca el sa fie motivul pentru care zambesti... :( cunosc atat de bine sentimentul...dar si mai bine'l cunosc pe acela in care el este motivul pentru care plangi.pentru ca asta'l traiesc de si mai mult timp...

    [ai grija de tine] >:D<

    RăspundețiȘtergere
  5. nu ai pentru e. si eu multu` pt comm.:*
    ai grija. :*

    RăspundețiȘtergere
  6. :(( povestea mea de iubire:((
    trista:(
    respectele mele pentru cea ce scri:x

    RăspundețiȘtergere